• home Inicio
  • keyboard_arrow_right Música
  • keyboard_arrow_right Entradas
  • keyboard_arrow_right Les Nits Occident anuncia els primers artistes confirmats per a l’edició del 2026 als Jardins del Palau de Pedralbes

Música

 Les Nits Occident anuncia els primers artistes confirmats per a l’edició del 2026 als Jardins del Palau de Pedralbes

today11 de diciembre de 2025 51

Fondo
share close
  • Sting, Il Volo, Diana Krall, Silvana Estrada, Rosario, Vanesa Martín, Taburete, Las Migas, Ravi Ram, Teràpia de Shock, Judit Neddermann, Carles Sans i Mag Lari encapçalen la primera tanda de confirmacions.
  • Les entrades es posaran a la venda dilluns 15 de desembre a les 10.00 h a la web oficial de Les Nits Occident.

El festival Les Nits Occident tornarà l’estiu vinent amb una programació eclèctica i de qualitat. Organitzat pel Grup Clipper’s, el cicle es caracteritza per oferir concerts diaris d’artistes locals, nacionals i internacionals en un espai a l’aire lliure d’alt valor històric i patrimonial per a la ciutat de Barcelona. Els Jardins del Palau de Pedralbes tornaran a acollir una cita cultural que combina música, natura i gastronomia.

Juli Guiu, president del Grup Clipper’s i director del festival Les Nits Occident, ha assenyalat: Treballem amb la voluntat que Les Nits Occident sigui un espai obert i proper, on el públic de Barcelona pugui gaudir d’artistes locals, nacionals i internacionals en un entorn tan especial com els Jardins del Palau de Pedralbes. Aquest primer avançament de la programació marca l’inici d’un estiu en què volem continuar sumant música, cultura i gastronomia per a la ciutat.”

Entre els primers artistes confirmats hi ha Taburete (1 de juliol), que tornarà als escenaris després de la seva primera aturada en deu anys. La banda presentarà el seu nou àlbum, El perro que fuma, en un directe renovat que manté la seva essència i esperit festiu.
El 4 de juliol, el Mag Lari tornarà a Pedralbes amb Strafalari, un espectacle de màgia carregat d’humor, grans il·lusions i participació del públic.

L’artista britànic Sting farà parada a Barcelona el 7 de juliol dins de la gira mundial STING 3.0, acompanyat per Dominic Miller (guitarra) i Chris Maas (bateria). El format de trio revisita clàssics de la seva trajectòria des d’una nova perspectiva sonora. Durant aquesta etapa, Sting presenta també la seva peça més recent, I Wrote Your Name (Upon My Heart).

El 8 de juliol, Carles Sans presentarà Per fi me’n vaig, l’espectacle amb què posa fi a 45 anys de carrera, mantenint el to proper i el sentit de l’humor que l’han acompanyat sempre.

Vanesa Martín tornarà a Les Nits Occident el 10 de juliol per presentar Casa Mía, el seu nou treball discogràfic. L’endemà, 11 de juliol, Ravi Ram oferirà HOPE, un espectacle centrat en la connexió emocional i la recerca de benestar a través de la música i de la vibració dels mantres. Silvana Estrada actuarà el 12 de juliol per presentar Vendrán Suaves Lluvias, un àlbum que reflecteix una nova etapa creativa i emocional de la cantautora mexicana.

Teràpia de Shock celebrarà el seu aniversari el 14 de juliol amb un directe que recupera alguns dels seus èxits més coneguts, com Sense tu i Compta amb mi. Aquesta gira de retorn de la formació té, a més, un objectiu solidari: tots els beneficis es destinaran a la Fundació Albert Bosch i a la Fundació Barça per donar suport a la recerca del càncer infantil.

El 15 de juliol serà el torn d’Il Volo, el trio italià format per Piero Barone, Ignazio Boschetto i Gianluca Ginoble, amb un nou espectacle que reuneix els seus grans èxits i mostra la maduresa artística que han assolit davant del seu públic.

Las Migas tornaran als Jardins del Palau de Pedralbes el 16 de juliol amb Flamencas, una proposta que combina tradició, mirada contemporània i un discurs escènic sòlid. L’endemà, 17 de juliol, Rosario tornarà amb Universo de Ley, un recorregut per més de tres dècades de trajectòria amb noves versions i clàssics del seu repertori.

La canadenca Diana Krall actuarà el 19 de juliol amb un concert que repassa la seva destacada carrera dins el jazz contemporani. Finalment, Judit Neddermann (20 de juliol) tanca aquesta primera tanda de confirmacions amb una proposta que celebra els seus deu anys de trajectòria juntament amb l’orquestra GIO Symphonia i sota la direcció de Joan Albert Amargós, en un concert de sonoritat àmplia i caràcter íntim.

A més dels concerts, Les Nits Occident oferirà novament el Village, un espai gastronòmic i cultural integrat als Jardins del Palau de Pedralbes, que reunirà propostes de restauració de Barcelona juntament amb actuacions de petit format i arts escèniques que completen l’experiència del festival.

Les entrades per a aquests concerts estaran disponibles a partir de dilluns 15 de desembre a les 10.00 h a la pàgina web oficial del festival: www.lesnitsoccident.com

Escrito por Radio Star Terrassa 100.5 FM


LA FRECUENCIA

CULTURAL

DE TERRASSA

Descubre más desde Radio Star Terrassa

Suscríbete ahora para seguir leyendo y obtener acceso al archivo completo.

Seguir leyendo