• home Inicio
  • keyboard_arrow_right Música
  • keyboard_arrow_right Entradas
  • keyboard_arrow_rightLes Nits Occident anuncia noves incorporacions al cartell d’estiu

Música

Les Nits Occident anuncia noves incorporacions al cartell d’estiu

today16 de febrero de 2026 9

Fondo
share close

Zaz, Pablo López, Gente de Zona i Hakuna Group Music s’afegeixen a la programació del festival, que reforça la seva proposta cultural amb música, gastronomia i talent emergent als jardins del Palau de Pedralbes.

Les Nits Occident ha anunciat avui noves incorporacions al cartell per a l’edició de 2026, que se celebrarà durant els mesos de juny i juliol als jardins del Palau de Pedralbes. El festival, organitzat pel Grup Clipper’s,  continua consolidant una programació diversa i de qualitat que el situa com una de les principals cites culturals de l’estiu a Barcelona.

Nous artistes confirmats

Els artistes que s’incorporen al cartell són:

  • Hakuna Group Music – 5 de juliol
  • Zaz – 13 de juliol
  • Pablo López – 18 de juliol
  • Gente de Zona – 21 de juliol

Aquestes incorporacions se sumen als artistes ja anunciats el mes de desembre passat:

  • Taburete – 1 de juliol
  • Mika – 2 de juliol
  • Mag Lari – 4 de juliol
  • Sting (Sting 3.0) – 7 de juliol
  • Carles Sans (Per fi me’n vaig!) – 8 de juliol
  • Raphael – 9 de juliol
  • Vanesa Martín – 10 de juliol
  • Ravi Ram – 11 de juliol
  • Silvana Estrada – 12 de juliol
  • Teràpia de Shock – 14 de juliol
  • Il Volo – 15 de juliol
  • Las Migas – 16 de juliol
  • Rosario – 17 de juliol
  • Diana Krall – 19 de juliol
  • Judit Nedderman & GIO Symphonia – 20 de juliol

Amb aquesta programació, Les Nits Occident torna a combinar grans noms internacionals i nacionals, abastant diferents estils i generacions i oferint una proposta musical transversal per a tots els públics.

Una experiència cultural més enllà del concert

Paral·lelament, el festival amplia la seva proposta cultural amb una programació musical integrada dins el recinte que convida el públic a viure l’espai des d’una nova perspectiva.

Els dies 26, 27, 28 i 29 de juny, el públic podrà gaudir d’actuacions en directe de:

  • Cesc Sansalvadó – 26 de juny
  • Lau Gibert – 27 de juny
  • Claquera – 28 de juny
  • Ariadna Vieyra – 29 de juny

Aquestes actuacions, a l’entorn enjardinat del Palau de Pedralbes, reforcen el compromís del festival amb el talent emergent i amb la creació d’experiències culturals on la música conviu amb la proposta gastronòmica i l’espai natural, oferint al públic una manera diferent de viure Les Nits Occident.

Entrades

Les entrades per als nous concerts anunciats estaran disponibles a partir de dimecres 18 de febrer a les 10.00 h al web oficial del festival: www.lesnitsoccident.com

Escrito por Radio Star Terrassa 100.5 FM


LA FRECUENCIA

CULTURAL

DE TERRASSA

Descubre más desde Radio Star Terrassa

Suscríbete ahora para seguir leyendo y obtener acceso al archivo completo.

Seguir leyendo